קפה חתולים


כמו כל דבר מטורף בטיול הזה, גם לכאן הגענו במקרה. עלינו לבדוק למה לבית הקפה שראינו מהרחוב יש שלט עם חתול, ואת מה שגילינו היה קשה מאד לעזוב. 


אחרי שמשלמים דמי כניסה ומחליפים נעלים לכפכפי גומי רכים נכנסים לגן ילדים של חתולים. היצורים הקטנים מטופחים וחמודים להפליא, חלקם חשדניים מאד, חלקם ניגש ישר לאורחים החדשים, וחלק פשוט לא התעניין והמשיכו לשחק אחד עם השני. איזה חמודים!


על הדלת מופיעה תעודת הזהות של כל חתול, וכמה פרטים שעשויים להיות חשובים לדוברי קוריאנית. 



יצא לנו להגיע גם לשעת ההאכלה, שבה הפרידו את הגורים לתוך כלוב שקוף כדי שיוכלו לאכול בלי הפרעה. אחד הדברים הכי משמחים בהקשר הזה היה לראות את אופן הטיפול בחתולים. כל הזמן הסתובבה אחת המפעילות, וניקתה אותם עם קיסמי אוזנים, סירקה ודאגה לשלומם. 


במשך הזה נכנסו ויצאו הרבה מקומיים, וגילינו שהמקום די פופולרי. היו שם בעיקר זוגות שנראו שהגיעו לדייט, ולא מעט בנות בודדות. 




היה פשוט כיף! וכמה שהמקום העלה את מפלס ההזייה לגבהים חדשים, שום דבר לא הכין אותנו לבית הקפה שהגענו אליו למחרת. שוב במקריות גמורה. פרטים בקרוב :)




תגובה 1:

  1. כל עניין בתי הקפה לליטוף חתולים שיש גם ביפן עושה תחושה קלה של הזיה לפני שמגיעים לשם, אבל אחרי שנכנסים מבינים שזה פשוט מקום גאוני וזה שלנו אין כזה בארץ זה מה שבאמת הזוי.
    כל כך כיף שם שאני וליה השתעשנו בעיון לפתוח כזה בתל אביבי, אבל אז חשבנו שכולם ציניים מדי בשביל זה פה, אבל זה מקום גאוני.

    השבמחק